گزارش روز؛ رکورد شکست‌ناپذیری در لیگ قهرمانان در اختیار کدام تیم است؟

گزارش روز؛ رکورد شکست‌ناپذیری در لیگ قهرمانان در اختیار کدام تیم است؟

پایگاه خبری فوتبالی – با توجه به شکست بایرن مونیخ مقابل پاری سن ژرمن رکورد منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان دست نخورده باقی ماند.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ با مربیگری الکس فرگوسن رکوردی خلق کرده‌اند که ۱۲ سال دست نخورده مانده و حالا با توجه به شکست بایرن مونیخ عمر طولانی‌تری خواهد داشت.

منچستر یونایتد در سال‌های اوج خود از سپتامبر سال ۲۰۰۷ به مدت ۲۵ بازی بدون شکست ماند و یک بار هم قهرمانی لیگ قهرمانان را به دست آورد تا در نهایت در فینال سال ۲۰۰۹ مقابل بارسلونا شکست خورد. آن‌ها در این مدت ۲ فینال پیاپی را تجربه کردند. ۲۵ بازی بدون شکست برای منچستر یعنی طولانی ترین مدت شکست ناپذیری یک تیم در لیگ قهرمانان اروپا.

آژاکس است که از مارچ ۹۶ تا سپتامبر ۹۴ بدون شکست ماند. رتبه‌های بعد هم در اختیار بارسلونا و منچستریونایتد است. بارسلوناپ پپ از مارچ ۲۰۱۱ تا آپریل ۲۰۱۲ توانست در ۱۶ بازی بدون شکست باشد. منچستر یونایتد هم در دو مقطع از مارچ ۹۸ تا سپتامبر ۹۹ و از اکتبر ۲۰۰۱ تا اکتبر ۲۰۰۲ توانست ۱۶ بازی را بدون شکست پشت سر بگذارد." width="500" height="333.067">

بایرن مونیخ فلیک که سال گذشته با برنده شدن در تمام بازی‌های خود قهرمان شده بود، با توجه به روند امسال این فرصت را داشت تا این رکورد را بشکند اما در عدد ۱۹ باقی ماند تا با رکورد خودش در سال ۲۰۰۲ برابری کند. رتبه چهارم شکست ناپذیری در لیگ قهرمانان اروپا در اختیار آژاکس است که از سپتامبر ۹۴ تا مارچ ۹۶ بدون شکست ماند. رتبه‌های بعد هم در اختیار بارسلونا و منچستریونایتد است. 

بارسلونای پپ از مارچ ۲۰۱۱ تا آپریل ۲۰۱۲ توانست در ۱۶ بازی بدون شکست باشد. منچستر یونایتد هم در دو مقطع از مارچ ۹۸ تا سپتامبر ۹۹ و از اکتبر ۲۰۰۱ تا اکتبر ۲۰۰۲ توانست ۱۶ بازی را بدون شکست پشت سر بگذارد.

1101