رسمی؛ محرومیت ۲ جلسه‌ای نیمار

رسمی؛ محرومیت ۲ جلسه‌ای نیمار

پایگاه خبری فوتبالی – پس از جنجال‌هایی که در دیدار پاری‌سن‌ژرمن و لیل بوجود آمد نیمار به ۳ جلسه محرومیت (دو جلسه قطعی و یک جلسه تعلیقی) محکوم شد.

به گزارش فوتبالی، پاری‌سن‌ژرمن در آخرین دیدار خود در لیگ فرانسه متحمل شکست ۱-۰ شد اما این تنها خبر بد برای آن‌ها نبود. نیمار در این دیدار از بازی اخراج شد و البته در ادامه اخراجش با دیالو، بازیکن لیل به درگیری در رختکن پرداخت. اتفاقی که باعث محرومیتش شده.

نیمار در یک صحنه در درگیری با دیالو کارت زرد دوم را گرفت و در ادامه در تونل با دیالو درگیر شد. جریمه دریافت ۲ کارت زرد به طور طبیعی یک جلسه محرومیت است اما مسئولین لیگ فرانسه تصمیم گرفتند یک جلسه دیگر هم نیمار را محروم کنند.

در بیانیه سازمان لیگ فرانسه آمده: «طبق جلسه‌ای که ۷ آپریل برگزار شد، کمیته انضباطی تصمیم گرفته ۳ جلسه محرومیت (شامل یک جلسه تعلیقی) را برای نیمار در نظر بگیرد». گفتنی است دیالو، بازیکن لیل هم یک جلسه محروم شد.

نیمار شب گذشته مقابل بایرن بازی کرد و مشکی بابت حضور در دیدار برگشت مقابل بایرن ندارد اما با توجه به این حکم، نمی‌تواند در ۲ بازی آینده پاریسی‌ها در لیگ فرانسه شامل دیدار مقابل استراسبورگ سنت‌اتین حضور پیدا کند.

1101