واکنش مولر و فلیک به شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن؛ تسلیم نمی‌شویم!

واکنش مولر و فلیک به شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن؛ تسلیم نمی‌شویم!

پایگاه خبری فوتبالی – توماس مولر و هانسی فلیک پس از شکست در بازی شب گذشته بایرن مقابل پاری‌سن ژرمن حرف‌های خود را بیان کردند. آن‌ها به ادامه کار و برگرداندن نتیجه در دیدار برگشت امیدوار هستند.

به گزارش فوتبالی، مولر پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفته: نیاز داشتیم تا بیشتر گل بزنیم. قطعا شما همیشه می‌توانید درباره دریافت گل بحث کنید اما فکر می‌کنم اگر بازی ۶-۳ برای ما تمام می‌شد هیچ کس گلایه نمی‌کرد. حال این گونه شده است و باید در بازی برگشت جبران کنیم.

توماس مولر اعتقاد دارد اشتباهات در زمینه کارهای دفاعی بزرگترین مشکلات بایرن را رقم نزده است. او گفته:  واقعا آن قدر به حریف اجازه ندادیم. اگر غریزه همیشگی‌مان که ما را با دیگران متمایز می‌کند را نشان داده بودیم بازی دیگری را مشاهده می‌کردیم. واضح است که شما هرگز نمی توانید خط حمله پاریس را کاملا خاموش کنید. رویکردی هجومی داریم و این دلیلی بر گل‌های زیادی است که به ثمر می‌رسانیم و بازی‌های زیادی را برنده می‌شویم. در بازی مقابل پاریس هم فرصت‌های را از دست دادیم.

هانسی فلیک هم پس از بازی گفته: اگر فرصت‌های‌مان گل می‌شد نتیجه متفاوتی رقم می‌خورد اما بابت شیوه بازی‌مان راضی هستیم. شیوه بازی‌مان درجه یک بود. این تیم تسلیم نمی‌شود. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به نیمه نهایی برسیم.

1101