عکس؛ نامزد رونالدو و یک جمله در وصف کریستیانو؛ باز هم لقبی جدید؟

عکس؛ نامزد رونالدو و یک جمله در وصف کریستیانو؛ باز هم لقبی جدید؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، در بازی مقابل ناپولی عملکرد درخشانی داشت و خوش درخشید. رونالدو در این بازی که با پیروزی دو بر یک تیمش همراه بود، گل اول بیانکونری ها را به ثمر رساند و کار را برای برد یووه در این بازی حساس آسان تر کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از این برد که در واقع سه امتیاز مهم را برای یووه به ارمغان آورد، کریستیانو رونالدو یک پست اینستاگرامی گذاشت و این سه امتیاز مهم را که در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود، به تیمش تبریک گفت. جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو این پست از فوق ستاره پرتغالی را در بخش استوری های خود بازنشر کرد و نوشت:"افسانه ادامه دارد" در واقع مشخص است که این بار نامزد کریستیانو رونالدو به او لقب افسانه یا همان اسطوره را داده است و معتقد است که راه او همچنان ادامه دارد و فوق ستاره پرتغالی هنوز به پایان خط نرسیده است.

چندی پیش نامزد کریستیانو رونالدو به فوق ستاره پرتغالی لقب زئوس را داده بود و این بار او را اسطوره و افسانه خواند. باید دید که عملکرد کریستیانو رونالدو در ادامه فصل برای بیانکونری‌ها چگونه خواهد بود. آن ها خیلی زود از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و شانس قهرمانی در سری آ را تقریبا از دست داده‌اند.

1470