واکنش سرمربی پاری سن ژرمن به پیروزی برابر بایرن مونیخ

واکنش سرمربی پاری سن ژرمن به پیروزی برابر بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری سن ژرمن به خوبی می‌داند که هنوز کار زیادی برابر بایرن مونیخ دارند. 

پایگاه خبری فوتبالی، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب تیم‌های بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن، دو فینالیست فصل گذشته در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند که در پایان پاریسی‌ها با درخشش کیلیان امباپه به پیروزی 2-3 دست پیدا کردند تا با روحیه خوبی برای دیدار برگشت آماده شوند. هفته آینده در روز سه شنبه (24 فروردین) دیدار برگشت این دو تیم برگزار خواهد شد.

به نقل از سایت گل، مائوریسیو پوچتینو پس از پایان بازی به RMC Sport گفت: "من از نتیجه به دست آمده و عملکرد بازیکنان در شرایط سخت در طول بازی راضی هستم. بایرن مونیخ بهترین تیم حال حاضر اروپاست. ما باید از بازیکنان به خاطر نمایش بی نظیرشان تشکر کنیم. باید برای تکرار چنین نمایشی، سخت تمرین کنیم."

سرمربی سابق تاتنهام در ادامه نیز افزود: "وقتی پیروز می‌شوید، توضیح دادن تصمیماتتان کار ساده‌ای به نظر می‌رسد، زیرا همه فکر می‌کنند که شما تصمیم درستی گرفتید. بازیکنان لایق تشکر کردن و اعتبار گرفتن هستند. ما هنوز یک بازی و 90 دقیقه دیگر داریم. نتیجه‌ای کاملا متفاوت در مقایسه با بارسلونا کسب کردیم و باید عملکرد بهتری در بازی هفته آینده نسبت به دیدار برگشت مقابل بارسا داشته باشیم."

4416