رسمی؛ بواتنگ در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا خواهد شد

رسمی؛ بواتنگ در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا خواهد شد

پایگاه خبری فوتبال، حسن صالح‌حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ تائید کرد که ژروم بواتنگ در پایان فصل از جمع باواریایی‌ها جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد مدافع تنومند آلمانی در تابستان به پایان می‌رسد و او می‌تواند به صورت رایگان از آلیانز آرنا برود. شایعات زیادی پیرامون تیم بعدی بواتنگ به گوش می‌رسد. از یوونتوس، چلسی، اینترمیلان و آث میلان به عنوان مشتریان ژروم بواتنگ نام برده می‌شود.

به نقل از سایت گل، حسن صالح‌حمیدزیچ در گفت و گویی کوتاه با اسکای اسپورتس گفت: "قرارداد ژروم در تابستان به پایان خواهد رسید و تمدید نخواهد شد. او این باشگاه را ترک خواهد کرد و امیدوارم همراه با جام، با این باشگاه خداحافظی کند."

بواتنگ در سال 2011 بعد از سپری کردن یک فصل با منچسترسیتی، به بایرن مونیخ پیوست. او از آن زمان در 354 بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته است و نقش مهمی در افتخارات زیاد بایرن مونیخ در دهه گذشته داشت. ژروم در مدت زمان حضورش در بایرن مونیخ توانست 8 قهرمانی بوندسلیگا، 5 قهرمانی دی اف بی پوکال و 2 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. بواتنگ در عرصه ملی هم موفق به فتح جام جهانی 2014 برزیل شد. 

بایرن مونیخ در حال حاضر با 7 امتیاز اختلاف نسبت به آربی لایپزیش در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد.

4416