عکس؛ رفتار مشابه امباپه با رونالدو در آلیانز آرنا؛ رونالدوی جدید؟

عکس؛ رفتار مشابه امباپه با رونالدو در آلیانز آرنا؛ رونالدوی جدید؟

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن موفق شد با نتیجه 3 بر 2 بایرن مونیخ را در آلیانز آرنا شکست داده و گام بلندی به سوی صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بردارد. در این بازی کیلیان امباپه دو گل به ثمر رساند و عملکرد درخشانی داشت و نشان داد که بازیکن بسیار حرفه‌ای و زیرکی است.

به گزارش فوتبالی، امباپه پس از درخشش مقابل بارسلونا این بار مقابل بایرن مونیخ هم خوش درخشید و دو گل بسیار زیبا در ورزشگاه آلیانز آرنا به ثمر رساند. کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی حال حاضر باشگاه یوونتوس هم در دوران حضور خود در رئال مادرید دو بار در آلیانز آرنا دبل کرده بود و اکنون امباپه هم مقابل بایرن مونیخ دو گل به ثمر رساند تا تصویر مشابهی از امباپه و رونالدو در آلیانز آرنا و مقابل بایرن مونیخ به ثبت برسد.

در مدت اخیر حرف و حدیث های زیادی پیرامون امباپه مطرح شده است و بسیاری معتقدند که او یکی از بهترین بازیکنان جهان خواهد شد و اکنون با درخشش مقابل بایرن مونیخ نشان داد که پتانسیل بسیار بالایی دارد. او همواره با کریستیانو رونالدو مقایسه می‌شود چرا که خود امباپه گفته که رونالدو الگوی او بوده و اکنون به نظر می‌رسد که امباپه هم دارد جا پای کریستیانو رونالدو می‌گذارد.

1470