قابی ماندگار از تسلیم شدن نویر مقابل امباپه در برف مونیخ!

قابی ماندگار از تسلیم شدن نویر مقابل امباپه در برف مونیخ!

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از حساس ترین بازی های این فصل از لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن به مصاف هم می‌روند که این بازی از مرحله یک چهارم نهایی بوده و بازی رفت است که در ورزشگاه آلیانز آرنا یعنی زمین اختصاصی بایرن مونیخ برگزار می‌شود. در این بازی امباپه خیلی زود برای پاریسن ژرمن گلزنی کرد.

به گزارش فوتبالی، امباپه که با درخشش مقابل بارسلونا و هتریک در نیوکمپ برای تمام حریفان خود در لیگ قهرمانان اروپا خط و نشان کشیده بود، بار دیگر در چمپیونزلیگ خودی نشان داد و در همان دقایق ابتدایی بازی گلی زیبا به ثمر رساند. او روی یک فرار از زاویه بسته به سمت دروازه نویر شوت زد و مانوئل نویر دچار اشتباهی عجیب شد و نتوانست به درستی مسیر توپ را تشخیص دهد و فکر کرد که امباپه می‌خواهد به زاویه مخالف شوت بزند و اشتباه شیرجه زد. همین شیرجه اشتباه باعث شد تا نویر از امباپه لایی بخورد و خیلی زود دروازه بایرن مونیخ باز شود.

هوا در مونیخ بسیار سرد است و شاهد یک شب برفی در ورزشگاه آلیانز آرنا هستیم و کیلیان امباپه هم خیلی زود توانست نویر را در این شب برفی تسلیم خود کند و این قاب ماندگار از این بازی به ثبت رسید.

1470