اعلام ترکیب پورتو - چلسی؛ نیمکت نشینی کانته و حکیم زیاش

اعلام ترکیب پورتو - چلسی؛ نیمکت نشینی کانته و حکیم زیاش

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب دو تیم پورتو و چلسی مشخص شد. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو تیم پورتو و چلسی از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. چلسی در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد با نتیجه مقتدرانه 3-0 در دو بازی رفت و برگشت از سد اتلتیکومادرید عبور کند و به این مرحله برسد. پورتو هم با نتیجه 4-4 و به خاطر قانون گل زده بیشتر در خانه حریف، یوونتوس را حذف کرد تا شگفتی ساز شود. 

ترکیب دو تیم به شرح زیر می‌باشد؛

پورتو: آگوستین مارکسین، ویلسون مانافا، کنسل امبابا، پپه، زایدو سانوسی، ژسوس کرونا، مارکو گروییچ، متئوس اوریبه، اوتاویو، موسی مارگا و لوئیس دیاز

سرمربی: سرخیو کونسائو

چلسی:  ادوارد مندی، آندرئاس کریستنسن، آنتونیو رودیگر، سزار آزپلیکوئتا، بن چیلول، متئو کواچیچ، جورجینیو، ریس جیمز، تیمو ورنر، میسون مونت و کای هاورتز

سرمربی: توماس توخل

از مهم ترین غایبین این بازی می‌توان به مهدی طارمی و ایوان مارکانو از پورتو اشاره کرد. مهدی طارمی در دیدار برابر یوونتوس با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و دیگر نمی‌تواند در دیدار امشب برای پورتو به میدان برود. 

آبی‌های لندن در آخرین دیدار خود با نتیجه عجیب 5-2 مغلوب وست‌برومویچ آلبیون شوند تا اولین شکست توماس توخل در چلسی رقم بخورد.

4416