کریمی: امیدوارم با ورود بخش خصوصی شرایط فوتبال‌ عوض شود/ چرا لرستان در لیگ برتر تیم نداشته باشد؟

کریمی: امیدوارم با ورود بخش خصوصی شرایط فوتبال‌ عوض شود/ چرا لرستان در لیگ برتر تیم نداشته باشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش سابق کشورمان می‌گوید: امیدوارم با سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی، شرایط فوتبال‌مان عوض شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، علی کریمی که به‌عنوان مشاور مالک باشگاه خیبر منصوب شده، امروز برای تماشای دیدار خیبر و بادران تهران در ورزشگاه تختی خرم‌آباد حضور داشت و گفت: از قبل رفاقتی با آقای عبدی مالک باشگاه خیبر داشتم و همکاری‌هایی نیز با هم داشته‌ایم که رفاقتی ورود کردم و ایشان لطف دارند و به بنده حکم مشاور داده‌اند.

وی با بیان اینکه خدا را شکر امروز خیبر بعد از مدت‌ها به پیروزی رسید و به هواداران این تیم و تمام لرزبان‌های عزیز تبریک می‌گویم، اضافه کرد: ان‌شاءالله که خیبری‌ها همین روند را ادامه دهند و به آن چیزی که می‌خواهند برسند.

کریمی افزود: کسب پیروزی در نخستین بازی سال خیلی مهم است و از طرفی پس از هفته‌ها خیبر به پیروزی رسید و امیدوارم این روند را ادامه دهند.

بازیکن سابق تیم ملی در ادامه یادآور شد: خیبر جزو تیم‌های قدیمی کشورمان است و زمانی که ما هم بچه بودیم این تیم در لیگ قدس حضور داشت. وقتی این همه بازیکن لرزبان داریم چرا نباید استان لرستان در لیگ برتر تیم داشته باشد؟

وی خاطرنشان کرد: چون از اول فصل این تیم برای لیگ دو بسته شده بود و با خرید امتیاز اروند خرمشهر به لیگ دسته یک آمد، طبیعتاً کار سختی در پیش دارند و امیدوارم این روند را ادامه دهند و لرزبان‌ها به آن چیزی که دوست دارند، برسند.

کریمی در ادامه به تیم‌داری بخش خصوصی در فوتبال اشاره و تأکید کرد: شرایط به گونه‌ای است که بخش خصوصی خیلی به ندرت ورود می‌کند و باید شرایطی فراهم شود که امثال آقای عبدی بیشتر ورود کنند و امیدوارم با این سرمایه‌گذاری‌ها شرایط فوتبال‌مان عوض شود.

بازیکن سابق بایرن مونیخ با بیان اینکه در کنار این سرمایه‌گذاری باید برنامه‌ریزی بلندمدت هم وجود داشته باشد، تصریح کرد: فرض کنید خیبر به لیگ برتر صعود کند آیا زیرساخت‌های لازم فراهم است؟ باید اول شرایط فراهم شود تا اگر زمانی خیبر به لیگ برتر صعود کرد زیرساخت‌های یک تیم لیگ برتری را داشته باشد.

وی گفت: اگر امکان حضور تماشاگر وجود داشت بدون شک استادیوم پر می‌شد با این حال خیلی‌ها آمده بودند و از دور بازی را می‌دیدند که به ما هم خیلی لطف داشتند.

7474