پسرخاله هالند تیم رویایی اش را مشخص کرد

پسرخاله هالند تیم رویایی اش را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول تابستان پر سر و صدایی را پیش روی خود خواهد داشت. سرخ ها امیدوارند تا امسال برای یک فصل دیگر برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کنند و فصل ناامیدکننده ای که داشته اند را به دست فراموشی بسپارند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول می داند که باید ترکیبش را تقویت کند. یکی از گزینه های آنها می تواند ارلینگ هالند مهاجم دورتموند باشد. وکیل و پدر بازیکن نروژی در حال مذاکره با باشگاه های مختلف هستند اما لیورپول می داند که با توجه به حجم بالای مشتریان خرید این بازیکن خیلی مشکل است. 

در حالی که پیوستن ارلینگ هالند به دورتموند چندان قطعی نیست به نظر می رسد که پسرخاله این بازیکن یعنی آلبرت تیالند شانس زیادی برای ملحق شدن به تیم کلوپ دارد. تیالنگ  در گفتگویی در اینستاگرام در روز دوشنبه در این باره که آیا دوست دارد در لیگ انگلیس بازی کند، گفت:"دوست دارم در بهترین تیم های دنیا بازی کنم و تیم محبوبم لیورپول است."

تیالند که اخیرا 17 ساله شده، در تابستان گذشته تیم بیرن را به مقصد مولده ترک کرده است. تیالند مثل پسرخاله اش به نظر می رسد که استعداد بالایی  در زمینه گلزنی دارد و در 37 بازی در رده جوانان 64 گل زده است. او هنوز به تیم بزرگسالان مولده نرسیده اما به نظر می رسد که به زودی این اتفاق رخ می دهد.

4125