حمله نژادپرستانه به دو بازیکن لیورپول در شبکه های اجتماعی

حمله نژادپرستانه به دو بازیکن لیورپول در شبکه های اجتماعی

پایگاه خبری فوتبالی - ترنت الکساندر آرنولد و نبی کیتا دو بازیکن لیورپول پس از شکست این تیم مقابل رئال مادرید با نتیجه سه بر یک، با توهین های نژاد پرستانه مواجه شدند.

به گزارش فوتبالی، هر دو بازیکن قربانی توهین های نژادپرستانه در اینستاگرام بودند. هر دو بازیکن با حملاتی با شکلک میمون در شبکه های اجتماعی خودشان و باشگاه لیورپول مواجه شدند که مشخص نیست که این حملات از جانب هواداران تیم رقیب بوده است یا هواداران خود لیورپول که از نمایش ناامیدکننده هر دو بازیکن در بازی رفت یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مقابل رئال مادرید دلخور بودند.

سخنگوی لیورپول گفت که این باشگاه در حال تحقیقات برای پیدا کردن افراد خاطی است که به توهین نژادی روی آورده اند. وی اظهار داشت:" این رفتار کاملا غیرقابل قبول است و باید متوقف شود. لیورپول هر گونه بی اخلاقی را محکوم می کند و روی این مسئله کار می کنیم."

توهین نژادی به بازیکنان فوتبال در شبکه های اجتماعی به اتفاق معمول در بریتانیا تبدیل شده است و برخی شخصیت های مشهور در شبکه های اجتماعی نیز به آن واکنش نشان داده اند، به طور مثال تیری آنری تا زمان حل این مشکل تصمیم گرفته است که صفحات خود در شبکه های اجتماعی مختلف را ببندد.

4125