سوال روز/ آیا خورشیدی پس از هجمه‌های اخیر استعفا می‌دهد؟

سوال روز/ آیا خورشیدی پس از هجمه‌های اخیر استعفا می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرپرست جدید تیم ملی قید همکاری با فدراسیون فوتبال را خواهد زد؟

به گزارش فوتبالی، انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی شوک بزرگ شهاب الدین عزیزی خادم به اهالی فوتبال بود.

 انتصابی که گویا اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جریان آن نبودند و هنوز معلوم نیست به چه دلیل، سرمربی سابق ماشین‌سازی به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب شده است.

در شرایطی که خورشیدی در مصاحبه‌هایش، این انتخاب را موجه دانسته و از طرف دیگر، رئیس فدراسیون فوتبال در صحبتهای امروزش روی نگاه شایسته سالاری مجموعه‌اش تاکید کرده، منتهی با گذشت چند روز از انتخاب خورشیدی، هنوز اهالی فوتبال نتوانسته‌اند با این انتخاب کنار بیایند و هجمه ها افزایش پیدا کرده و برای همه جای سوال است که رئیس جدید فدراسیون فوتبال به چه دلیل سراغ خورشیدی رفته است؟

گویا بازتاب انتخاب خورشیدی در بین اهالی فوتبال باعث شده تا برخی خبرها حاکی از عقب نشینی فدراسیون از انتصابی که کرده و حتی عقب نشینی و استعفای خود خورشیدی مطرح شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده، خورشیدی از سمتش استعفا دهد تا فرد دیگری به عنوان سرپرست تیم ملی در روزهای آینده انتخاب شود. البته که تصمیم گیری نهایی در این زمینه به عهده رئیس فدراسیون فوتبال است.

به این نکته هم اشاره کنیم که خبرنگار فوتبالی با مجتبی خورشیدی تماس گرفت تا نظر او درباره استعفای احتمالی‌اش جویا شود که تلفن همراه سرپرست جدید تیم ملی در دسترس نبود. اتفاقی که با توجه به خبرسازی خورشیدی در طی روزهای گذشته، قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسید.

1984