شوک به اتلتیکو با مصدومیت سوارز در تمرین امروز

شوک به اتلتیکو با مصدومیت سوارز در تمرین امروز

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو امروز تمریناتش را با فکر بازی مقابل بتیس پیگیری کرد اما مصدومیت لوئیز سوارز و خروج مهاجم اروگوئه ای از تمرین برای آنها به شدت نگران کننده بود. در حقیقت سوارز باید تست های بیشتری بدهد که اگر مصدومیتش جدی باشد، قطعا سیمئونه دچار شوک خواهد شد چرا که در مقطع کلیدی فصل و در فاصله 9 بازی به پایان لالیگا یکی از بازیکنان کلیدی خود را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو به گلهای سوارز در این مقطع از فصل نیاز دارد تا بتواند صدرنشینی خود را حفظ کند. اتلتیکو در حال حاضر خطر را به صورت جدی حس می کند چرا که فقط یک امتیاز بیشتر از بارسلونا و سه امتیاز بیشتر از رئال مادرید دارند و با توجه به این که بازی مستقیمشان با تیم کومان هم باقی مانده ممکن است که فصل را از دست بدهند. 

سوارز در این فصل خوش درخشیده است و با 35 شوت به چارچوب 19 گل زده که فرصت طلبی بالایش را نشان می دهد  و سیمئونه هیچ بازیکن دیگری را برای پر کردن جای او در ترکیبش ندارد.

از طرفی ژائو فلیکس، کاراسکو و ساویچ کاملا از مصدومیت هایشان ریکاوری کرده اند و آماده کمک به اتلتیکو هستند. هر دو بدون مشکل در تمرین امروز حضور پیدا کردند و می توانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند. سوارز، یورنته و کوندوگبیا به علت پنج کارته شدن در بازی سویا و اتلتیکو حضور نداشتند که تیم سیمئونه در این بازی شکست خورد.

4125