شایعه جذاب درباره قوچان‌نژاد؛ رضا گوچی در تیم دیوید بکام

شایعه جذاب درباره قوچان‌نژاد؛ رضا گوچی در تیم دیوید بکام

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ایرانی زووله سوژه یک شایعه نقل و انتقالاتی جذاب شده است.

به گزارش فوتبالی، طی روزهای گذشته این خبر درباره رضا قوچان‌نژاد مطرح شد که باشگاه زووله برنامه‌ای برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارد و او در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

خبری که بازتاب زیادی در رسانه‌های کشورمان داشت چرا که رضا گوچی طی سالهای گذشته یکی از نامهای جذاب اخبار مربوط به نقل و انتقالات لیگ برتر بوده و اگر چه تا امروز حضورش در فوتبال ایران عملی نشده اما پیش‌بینی می‌شد که در تابستان پیش‌رو شاهد عقد قرارداد او با یکی از تیمهای لیگ برتری باشیم.

در شرایطی که دیروز اعلام شد رضا قوچان‌نژاد احتمالا در پایان فصل راهی تیم کمبور هلند خواهد شد، یکی از صفحات توئیتری نزدیک به باشگاه زووله مدعی شده که کمبور تنها مشتری این بازیکن نیست و باشگاه اینترمیامی امریکا هم به دنبال جذب این مهاجم ایرانی است.

باشگاه امریکایی می‌تواند گزینه جذابی برای رضا گوچی باشد چرا که او در صورت عقد قرارداد با این باشگاه همبازی گونزالو هیگواین آرژانتینی خواهد شد و در تیمی توپ خواهد زد که سرمربی و مدیر سرشناسی دارد.

سرمربی فعلی اینترمیامی، فیل نویل معروف است و البته دیوید بکام به عنوان یکی از مالکان این باشگاه، مدیر اینترمیامی هم محسوب می‌شود.

1984