رونمایی از لباس چهارم اینتر؛ لباس ممنوعه!

رونمایی از لباس چهارم اینتر؛ لباس ممنوعه!

پایگاه خبری فوتبالی – اینتر از لباس چهارمش رونمایی کرد اما ممکن است به دلیل استفاده از چند رنگ و طرح مختلف، هیچ‌گاه نتواند آن را در بازی‌های رسمی بر تن کند.

به گزارش فوتبالی، طرج لباس چهارم اینتر از مدت‌های پیش لو رفته بود. لباسی که چندین رنگ مختلف در آن استفاده شده و طرح آن تفاوت زیادی با تمم لباس‌های اینتر دارد. این لباس آخرین لباسی است که با لوگوی شرکت Pirelli طراحی و عرضه شده زیرا این شرکت دیگر با اینتر همکاری نخواهد داشت. این لباس از همین حالا در فروشگاه ها عرضه می‌شود و از تاریخ ۱۰ آپریل هم در بازی فیفا ۲۱ قابل استفاده است.

رونمایی از لباس چهارم اینتر؛ لباس ممنوعه!

نکته اصلی و مهم در رابطه با این لباس این است که طبق خبر سایت فوتبال ایتالیا احتمالا قوانین سازمان لیگ ایتالیا به اینتری‌ها اجازه استفاده از این لباس را نخواهد داد زیرا یک لباس باید دارای ۳ رنگ متمایز و مشخص داشته باشد در صورتی که این لباس زرد، سفید، مشکی و آبی است (رنگ اصلی ندارد و نمی توان گفت این لباس چه رنگی است) و از شکل‌های گوناگونی درون آن استفاده شده. به همین دلیل هم باشگاه اینتر باید درخواستی رسمی به مسئولین لیگ ایتالیا ارائه دهد تا اجازه استفاده از این لباس را پیدا کند.

1101