یوونتوس در آستانه صید یک بازیکن رایگان از میلان

یوونتوس در آستانه صید یک بازیکن رایگان از میلان

پایگاه خبری فوتبالی - میلان شروع فصل درخشانی داشت و به نظر می رسید بعد  از سالها قرار است که فاتح لیگ ایتالیا شوند اما اینتر با کونته به سادگی از روی آنها رد شد (با یک بازی کمتر، هشت امتیاز بیشتر دارند) و حالا بزرگترین دغدغه روسونری ها این است که رتبه دوم خود را حفظ کنند چرا که آتالانتا، یوونتوس و ناپولی در تعقیبشان هستند. آنها فقط دو امتیاز از تیم گاسپرینی و چهار امتیاز از دو تیم دیگر بیشتر دارند هر چند که امشب بیانکونری ها و تیم گتوزو به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، البته به نظر می رسد که مشکلات میلان به درون زمین منحصر نمی شود. زلاتان ایبراهیموویچ، هاکان چالهان اوغلو و جیانلوئیجی دوناروما تا 30 ژوئن قرارداد دارند و فقط بازیکن سوئدی در مسیر تمدید قرار دارد. دوناروما به آخرین پیشنهاد تمدید با میلان با دستمزد سالانه هشت میلیون یورو جواب نداده است و وکیلش مینو رایولا انتظار دستمزد سالانه ده میلیون یورو را دارد. گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که وکیلش پیشنهادی از تیمی دیگر با دستمزد سالانه 12 میلیون یورو را دریافت کرده است. چالهان اوغلو در خط هافبک نیز شرایط مشابهی دارد.

در حقیقت هاکان بدون احتساب پاداش سالی 5 میلیون یورو دستمزد طلب کرده در حالی که میلان فقط چهار میلیون یورو می پردازد. در حال حاضر مذاکرات به بن بست خورده است و این بازیکن در حال مذاکره با تیم های دیگر است و هیچ بعید نیست که در پایان فصل به صورت رایگان راهی یوونتوس شود.یووه نمی تواند هزینه زیادی در نقل و انتقالات انجام بدهد و بهترین گزینه برایشان خرید بازیکنان رایگان است که چالهان اوغلو می تواند گزینه درخشانی برایشان باشد. این بازیکن 27 ساله با هفت گل و یازده پاس گل فصل خوبی داشته است

4125