دردسر آل کثیر برای پرسپولیس؟/ قرمزها نگران نیستند

دردسر آل کثیر برای پرسپولیس؟/ قرمزها نگران نیستند

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از بازی پرسپولیس و شهرخودرو شاهد یک جدال عجیب خارج از میدان بودیم.

به گزارش فوتبالی، باشگاه شهرخودرو پس از پایان بازی مقابل پرسپولیس اعلام کرد از حریف خود به‌خاطر بازی دادن به عیسی آل‌کثیر شکایت کرده‌اند چراکه معتقد بودند قرمزها هنوز مجوز میدان دادن به بازیکن‌شان را که 6ماه ازسوی کنفدراسیون فوتبال آسیا محروم شده بود دریافت نکرده‌اند و به همین دلیل بازی باید 3 بر صفر به سود پدیده شود. 

از باشگاه شهرخودرو خبر می رسد مدیران این باشگاه به‌طور جدی پیگیر ماجرا هستند و ظاهرا از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص بازی کردن عیسی آل‌کثیر استعلام گرفته‌اند چراکه آنها معتقدند اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد هنوز مجوز بازی برای این مهاجم محروم صادر نشده و او که 6ماه دوره محرومیت را سپری کرده است بنا به دلایلی طبق قانون اجازه بازی نداشته و پرسپولیسی‌ها درخصوص او مرتکب یک اشتباه بزرگ شده‌اند. 

برای پیگیری صحت و سقم ماجرا با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولس صحبت کردیم تا مشخص شود ماجرا از چه قرار است. این مسئول در باشگاه پرسپولیس با رد ادعای باشگاه شهرخودرو به فوتبالی گفت: "کنفدراسیون فوتبال آسیا تاییدیه بازی آل‌کثیر را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده و همچنین مبلغ جریمه آل‌کثیر هم از حساب باشگاه پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا کسر شده است و خطری از این بابت متوجه پرسپولیس و عیسی آل کثیر نخواهد بود"

7655