رقابت نصف اروپا برای خرید «تونی کروس جدید هلند»

رقابت نصف اروپا برای خرید «تونی کروس جدید هلند»

پایگاه خبری فوتبالی - هلند معمولا پدیده های درجه یکی را به فوتبال اروپا معرفی می کند. تیون کوپمینرس به خوبی توقعات را برآورده کرده است. کاپیتان 23 ساله آلکمار آماده جهش به یک تیم بزرگ اروپا است و حالا لیورپول جدیدترین مشتری این بازییکن است. کلوپ اعتقاد دارد که با جدایی واینالدوم، پدیده آلکمار بهترین گزینه است. البته لیورپول تنها مشتری وی نیست چرا که رم، اینتر، ناپولی، سویا و ... نیز جویای شرایط وی هستند.

به گزارش فوتبالی، کوپمینرس یک هافبک میانی چپ پا است که البته توان حضور در پست های دیگر را هم دارد. ضربات خوبی با پای چپش می زند بازیسازی می کند و در فاز دفاعی و هجومی درخشان است و در ضربات ایستگاهی نیز خیلی خوب کار می کند. این هافبک امسال در 37 بازی خود 17 گل زده است و از نظر بدنی نیز آماده حضور در یک لیگ بزرگ را دارد.

قرارداد کوپمینرس با آلکمار در سال 2023 به اتمام می رسد اما جدایی او در تابستان پیش رو قطعی است. لیورپول به دنبال تقویت خط هافبکش است و به صورت جدی به دنبال خرید اوست و قیمتش هم 20 میلیون یورو تخمین زده می شود. برخی از نظر سبک بازی او را با تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید مقایسه می کنند و در کنار لوکاتلی یکی از آینده دارترین هافبک های متولد سال 1998 است.

4125