پیش‌بازی بایرن مونیخ - پاری‌سن‌ژرمن؛ فلیک دوباره فرانسوی‌ها را مغلوب می‌کند؟

پیش‌بازی بایرن مونیخ - پاری‌سن‌ژرمن؛ فلیک دوباره فرانسوی‌ها را مغلوب می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی – امشب بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز از ساعت ۲۳:۳۰ میزبان پاری‌سن ژرمن خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دیدار رئال مادرید و لیورپول تکرار فینال ۳ فصل قبل بود و دیدار امشب تکرار فینال سال گذشته. بازی شب گذشته تکرار نتیجه همان فینال بود اما امشب هم بایرن می‌تواند پاریس را شکست دهد؟

پاری‌سن ژرمن امسال در میان تعجب همگان آن اقتدار همشگی را نداشته. ۷ بازی تا انتهای فصل مانده اما پاریس  با ۳ امتیاز کمتر نسبت به لیل صدر جدولی دوم است. پوچ کم کم در حال نشان دادن تفکراتش است اما نکته اینجاست برای پیشرفت نسبت به سال گذشته باید هم لیگ را بگیرد و هم در فینال لیگ قهرمانان برنده شود. اتفاقی که هیچ مربی در تاریخ پاریسی‌ها آن را انجام نداده. بازیکنان پاریس آماده هستند اما نیمار در بازی آخرشان عصبی نشان داد و شاید این عدم تمرکز باعث بروز مشکل شود.

در سمت مقابل برای بررسی آمار بایرن و پیدا کردن نقطه ضعف چندین گزارش آماری را بررسی کرد. مشخص نیست این بایرن قدرتمند فلیک چه زمانی از پا در می‌آید و حتی به زعم بسیاری دیدار امشب می تواند فینال رقابت‌ها باشد. هر ۲ تیم بسیار قدرتمند هستند و در کنار سیتی مدعیان امسال را تشکیل می‌دهند. تنها خبر بد برای قرمزپوشان، عدم حضور لواست. بایرن فلیک مانند یک ساعت کار می‌کند. یک ارکستر هماهنگ اما نبود لوا مثل نبود یک رهبر ارکستر است. در فینال لیگ قهرمانان برای بایرنی ها کومان گل زد که سابقه حضور در پاریس داشته. حالا امید آن‌ها چوبوموتینگ است که او هم از پاریس به مونیخ رفته. باید در انتظار دژاوو بود؟

***
بایرن در ۱۵ بازی اخیر یک باخت داشته و یک تساوی. پاریس اما در ۵ بازی آخر خود ۲ شکست داشته، ۲ برد و یک تساوی.

آخرین دیدار این ۲ تیم، تقریبا مهم‌ترین رقابت فوتبالی در سال ۲۰۲۰ بود. فینال لیگ قهرمانان که بایرن با گل کومان، با سابقه بازی در پاریس، حریف را شکست داد.

پیش از فینال لیگ قهرمانان سال گذشته، سال ۲۰۱۷ این ۲ تیم هم‌گروهی بودند که بایرن در خانه ۳-۱ برد و پاریس در خانه ۳-۰.

***
ترکیب احتمالی بایرن مونیخ: نویر – آلابا – زوله – هرناندز – پاوارد – گورتزکا – کیمیش – مولر – کومان – سانه – چوبوموتینگ

ترکیب احتمالی پاری‌سن ژرمن: ناواس – مارکینیوس – کیمپمبه – کهرر – دیالو – دنیلو – رافینیا – گویه – کین – امباپه - نیمار

1101