کری خوانی ستاره اورتون برای لیورپول با عکسی از بازیکن رئال مادرید

کری خوانی ستاره اورتون برای لیورپول با عکسی از بازیکن رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - اورتون امسال بر خلاف سالهای گذشته حریف دست و پا بسته ای در مقابل لیورپول نیست. در حقیقت تیم آبی پوش با هدایت آنچلوتی در حال حاضر با یک بازی کمتر فقط دو امتیاز تا لیورپول فاصله دارد و از سویی دربی های مرسی ساید در این فصل هم با کری خوانی شدیدی همراه بود.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که در ماه های اخیر از ترکیب اورتون، کل کل شدیدی را با لیورپولی ها داشته است، ریچارلیسون برزیلی بوده است. این بازیکن در بازی رفت لیورپول و اورتون باعث مصدومیت تیاگو آلکانتارا شد و بعد از بازی و وقتی که هافبک اسپانیایی عذرخواهی او را نپذیرفت، پیامش را در شبکه های اجتماعی پاک کرد.

ریچارلیسون حالا در ادامه کل کل های خود با هواداران لیورپول، از شکست تیم کلوپ در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرده است. او تصویری از خودش در کنار وینیسیوس جونیور پدیده برزیلی رئال مادرید منتشر کرده تا این گونه حرص هواداران لیورپول را در بیاورد. وینیسیوس دو تا از سه گل رئال مادرید را در پیروزی سه بر یک در ورزشگاه دی استفانو به ثمر رساند و نمایش درخشانی را در مقابل تیم انگلیسی از خود ارائه داد و حالا ریچارلیسون این گونه هم از هموطنش تمجید کرده و هم برای رقیب کری خوانده است.

4125