دی‌بروین: باید بیشتر گل می‌زدیم/ پپ: دورتموند پرقدرت بود

دی‌بروین: باید بیشتر گل می‌زدیم/ پپ: دورتموند پرقدرت بود

پایگاه خبری فوتبالی – کوین دی‌بروین و پپ گواردیولا پس از برد سیتیزن‌ها مقابل دورتموند اعلام کردند با توجه به برد ۲-۱ در دیدار رفت، به دیدار برگشت امید دارند. هرچند که این برد خفیف به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، دی‌بروین پس از پایان بازی گفت: روش بازی آن‌ها را دیدیم. با توپ عالی کار می‌کردند و بارها برای ما مشکل ایجاد کردند. فکر می‌کنم در نیمه اول در ساختن فرصت دچار مشکل شدیم اما در نیمه دوم توانستیم چند فرصت خلق کنیم. شاید باید بیشتر گل می‌زدیم. زمانی که بازی ۱-۱ شد برای ما نتیجه مایه شرمساری بود اما اتفاق افتاد. فکر می‌کنم واکنش خوبی نشان دادیم. می دانیم ۲-۱ نتیجه نزدیکی است اما  حداقل در دیدار اول جلو هستیم.

پپ گواردیولا هم درباره بازی گفت: دورتموند تیمی قدرتمند است. با توجه به بازیکنانش کیفیت خوبی دارد. با این کیفیت سخت بود که ما کاری که می‌خواستیم را انجام دهیم اما ۲-۱ شد و شانس خوبی برای بازی در هفته آینده داریم. می‌خواهیم بازی را مشاهده کنیم. ابتدا مقابل لیدز بازی داریم و سپس به آلمان می‌رویم تا برای برنده شدن تلاش کنیم. دورتموند یک باشگاه نمونه در لیگ قهرمانان است. با توجه به نتیجه ۲-۱ باید تلاش کنیم گل بزنیم و برنده شویم.

1101