پرسپولیس - نساجی؛ تقابل دوستان کنار زمین منتفی شد!

پرسپولیس - نساجی؛ تقابل دوستان کنار زمین منتفی شد!

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار حساس پرسپولیس و نساجی روز پنجشنبه در تهران برگزار می شود و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در این دیدار محروم است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس روز پنجشنبه در حالی به مصاف پرسپولیس می رود که بعد از تساوی خارج از خانه هفته نوزدهم برابر شهر خودرو، در این بازی محکوم به کسب سه امتیاز است. 

نساجی هم بعد از حضور ساکت الهامی در این تیم، موفق شده در هر دو بازی هفته هجدهم و نوزدهم لیگ برتر برابر سایپا و نفت مسجد سلیمان به پیروزی دست پیدا کند تا بارقه های امید برای ماندن این تیم در لیگ برتر پدیدار شود اما آنها برابر پرسپولیس کار سختی دارند و برای فرار از منطقه سقوط نیاز به کسب امتیاز از این بازی دارند.

در بازی پنجشنبه تقابل گل محمدی و الهامی در کنار زمین می توانست جالب توجه باشد زیرا آنها تجربه همکاری با یکدیگر را در تیم پدیده دارند و روزهای خوبی را در این تیم سپری کردند اما با 4 اخطاره بودن و محرومیت گل محمدی، دیگر شاهد تقابل همکاران قدیمی در کنار خط نخواهیم بود.

شایان ذکر است، پرسپولیس با 38 امتیاز در دوم جدول رده بندی و در تعقیب سپاهان 40 امتیازی است، نساجی هم با 16 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی حضور دارد. تیم های نفت مسجد سلیمان، سایپا و ذوب آهن به ترتیب با 20 - 18 - 17 امتیاز در رده های دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم جدول رده بندی حضور دارند.


9697