وینیسیوس و تمجید فراوان از کروس: هیچ‌کس شبیه او نیست!

وینیسیوس و تمجید فراوان از کروس: هیچ‌کس شبیه او نیست!

پایگاه خبری فوتبالی – وینیسوس بابت ۲ گلی که در بازی شب گذشته رساند بسیار خوشحال است و به تمجید از کروس بابت پاس گلش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رئالی‌ها توانستند لیورپول را در ورزشگاه آلفردو دی استفانو با نتیجه ۳-۱ شکست دهند. یکی از بهترین بازیکنان رئال در این بازی وینیسیوس بود که روی پاس بی‌نظیر کروس گل اول را به ثمر رساند. وینیسوس نتوانست حس خوب خود را پس از دریافت این پاس پنهان کند و به تمجید از کروس پرداخت و او را یک افسانه نامید.

وینیسیوس پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: تونی کروس باورنکردنی است. او یک افسانه است. هیچکس نمی‌‌تواند مثل او بازی کند.

مهاجم برزیلی تیم رئال مادرید اعلام کرده برای اولین بار ۲ گل با پیراهن رئال مادرید به ثمر رسانده و از این اتفاق خوشحال است. او در ادامه افزود: مردم از بیرون صحبت می‌کنند اما من همیشه سخت تلاش می‌کنم. هرگز با لباس رئال مادرید ۲ گل نزده بودم. فکر می‌کنم این بهترین لحظه من بود. به لوگوی رئال مادرید اشاره کردم زیرا بیش از حد کار کرده بودم. همیشه رویای بازی در رئال مادرید را داشتم. به کارم ادامه می‌دهم. هم‌تیمی‌هایم من را تشویق می‌کنند. آن‌ها هستند که به من اعتماد به نفس می‌دهند.

1101