زیدان: هنوز چیزی نبرده‌ایم/ آینده‌ام در یوونتوس رقم بخورد؟ فعلا اینجا هستم!

زیدان: هنوز چیزی نبرده‌ایم/ آینده‌ام در یوونتوس رقم بخورد؟ فعلا اینجا هستم!

پایگاه خبری فوتبالی – زین الدین زیدان پس از برد شاگردانش مقابل لیورپول خوشحال است اما اعلام کرده رئال مادرید هنوز چیزی نبرده. زیدان در مصاحبه خود از وینیسیوس هم تمجید کرده است.

به گزارش فوتبالی، زیدان پس از پایان بازی و برد مقابل لیورپول درباره بازی گفت: ما هنوز چیزی برنده نشده‌ایم. بابت کاری که انجام داده‌ایم خوشحالیم. بازیکنان‌مان با توجه به سختی‌هایی که داشتیم کاری عظیم انجام دادند. به دلیل کرونای واران هیچ چیز را تغییر ندادیم. میلیتائو را به جای واران وارد کردیم و با همان سیستم ۴۳۳ بازی کردیم. در شیوه ای که خودمان را با آن آماده کرده بودیم تغییری ندادیم. برای وینیسیوس خوشحالم زیرا او به گلزنی نیاز داشت. مقل آسنسیو یا کریم بنزما. او عالی بازی کرد و به تیم با گلزنی‌اش کمک کرد. وینی از مشکل عدم گلزنی رنج می‌برد و حالا با این گل‌ها اعتماد به نفس خوبی گرفته.

هنگام که الساندرو دل پیرو هم روی خط برنامه تلویزیونی بود، زیدان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دلش برای ایتالیا بیشتر تنگ شده یا دل‌پیرو گفت: هر دو! ایتالیا در قلب من است. ۵ سال در تورین بودم و یوونتوس هنوز برای من اهمیت دارد. آینده‌ام در تورین؟ در حال حاضر اینجا هستم. خواهیم دید چه می‌شود!

1101