عکس؛ کودکی بامزه هالند در لباس منچسترسیتی!

عکس؛ کودکی بامزه هالند در لباس منچسترسیتی!

پایگاه خبری فوتبالی - بورسیا دورتموند و منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند و بازی رفت در ورزشگاه اتحاد یعنی زمین اختصاصی منچستر سیتی برگزار خواهد شد. ارلینگ هالند ستاره دورتموند هم در این بازی حاضر است و نگاه های زیادی به او خواهد بود چرا که بسیاری معتقدند هالند یکی از بهترین بازیکنان جهان فوتبال در آینده خواهد شد و اکنون باید منتظر عملکرد او مقابل منچسترسیتی باشیم.

به گزارش فوتبالی، اما ارلینگ در کودکی لباس منچسترسیتی را بر تن کرده است چرا که پدرش در گذشته در این باشگاه انگلیسی توپ زده است و به همین علت هم پیراهن باشگاه منچسترسیتی را بر تن پسرش کرده است. اکنون هم منچستر سیتی در حال حاضر یکی از گزینه‌هایی است که احتمال دارد ارلینگ هالند در تابستان پیش رو به این باشگاه برود.

منچسترسیتی یکی از مشتری های هالند است اما هالند مشتری های دیگری هم دارد که تعدادشان هم زیاد است. در واقع منسیتی برای جذب هالند با غول هایی مثل رئال مادرید و بارسلونا رقابت می‌کند و باید دید که در نهایت هالند راهی کدام باشگاه خواهد شد.

در آستانه بازی منچسترسیتی و دورتموند، دیدن تصویر کودکی ارلینگ هالند به عنوان ستاره اصلی دورتموند در لباس منچسترسیتی در نوع خود جالب است.

1470