چهره پر استرس پاوارد در کنفرانس خبری؛ از نیمار و امباپه می‌ترسد؟

چهره پر استرس پاوارد در کنفرانس خبری؛ از نیمار و امباپه می‌ترسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن فرداشب در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند و بازی رفت را برگزار خواهند کرد. بنجامین پاوارد، مدافع کناری بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی تیمش پیش از این بازی حاضر بود و چهره‌ای پر از ترس و استرس داشت که تبدیل به سوژه رسانه ها شد.

به گزارش فوتبالی، نیمار و کیلیان امباپه دو وینگر خطرناک پاریسن ژرمن هستند که رویارویی با آن‌ها بسیار دشوار است و به نظر می‌رسد که نگرانی پاوارد هم به همین علت است چرا که بازیکنی مثل کیلیان امباپه سرعت بسیار بالایی دارد و روی فرم است و با عملکرد درخشانی که مقابل بارسلونا داشت، نشان داد که می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شود و در حال حاضر اعتماد به نفس بالایی دارد. همین مسئله می‌تواند باعث استرس پاوارد پیش از بازی تیمش مقابل پاریسن ژرمن شود چرا که وظیفه مهار وینگر های خطرناک پی اس جی بر عهده‌ی او خواهد بود و نیمار و امباپه با تغییر پست خود در بازی، هر دو می‌توانند در دقایق مختلف بازی مقابل پاوارد قرار بگیرند.

بنجامین پاوارد در صحبت هایش گفته است که پاریسن ژرمن برای انتقام فصل گذشته می‌آید. شاید این مسئله علت استرس پاوارد بوده است. در هر صورت بایرن مونیخ در فینال فصل گذشته، پاریسن ژرمن را شکست داده بود این بار باید دید که در این جدال زیبا چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

1470