عکس؛ مسی و کیک غول‌پیکری که به او اهدا شد

عکس؛ مسی و کیک غول‌پیکری که به او اهدا شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا شب گذشته با حضور در بازی مقابل رئال وایادولید به رکورد ویژه‌ای دست یافت و این رکورد ویژه عبور از تعداد 767 بازی با پیراهن بارسلونا بود که بدین ترتیب مسی تبدیل به بازیکنی شد که بیشترین بازی را در باشگاه بارسلونا داشته است.

به گزارش فوتبالی، صبح امروز به همین مناسبت یک کیک ویژه و بزرگ برای لیونل مسی ترتیب داده شده بود که به او اهدا شد و مسی هم در کنار آن عکس انداخت. فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا از معدود بازیکنانی است که یک فوتبالیست تک باشگاهی به حساب می‌آید و تمام دوران حرفه‌ای خود را در یک باشگاه یعنی بارسلونا بوده است. مسی در بارسا افتخارات زیادی به دست آورده است و این افتخارات هم از نظر تیمی و هم از نظر فردی بوده‌اند. در واقع مسی در این باشگاه تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شد.

اکنون یک کیک غول پیکر توسط یک آشپز و شیرینی‌پز اسپانیایی برای او ترتیب داده شده است که در آن طرح کلی ورزشگاه نیوکمپ و اقتباسی از کاراکتر های among us وجود دارد که منظور از آن، فرازمینی بودن لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلوناست.

باید دید که عملکرد مسی در ال کلاسیکو چگونه خواهد بود.

1470