فرصت‌سوزی عجیبی که داد بارسایی‌ها را درآورد؛ چرا پاس داد؟

فرصت‌سوزی عجیبی که داد بارسایی‌ها را درآورد؛ چرا پاس داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بارسلونا موفق شد در یک دیدار سخت با نتیجه 1 بر 0 رئال وایادولید را شکست داده و سه امتیاز را به دست بیاورد. بارسایی ها در دقیقه 90 توسط عثمان دمبله به گل رسیدند و نزدیک بود که امتیاز از دست بدهند. سلسله اتفاقات عجیب و غریبی در بازی دیشب رخ داد اما در نهایت این بارسا بود که با سه امتیاز از نیوکمپ خارج شد و به فاصله 1 امتیازی صدر جدول در فاصله 4 روز مانده تا ال کلاسیکو رسید.

به گزارش فوتبالی، در این بازی بارسلونا می‌توانست زود تر از دقیقه 90 به گل برسد اما جوردی آلبا با یک فرصت سوزی عجیب، داد و اعتراض هواداران بارسلونا را درآورد. او روی یک صحنه و در حالی که در موقعیت تقریبا تک به تک با ماسیپ، دروازه‌بان رئال وایادولید قرار داشت، به جای اینکه مستقیما شوت بزند و دروازه را باز کند، با پاسی که داد موجب شد تا این موقعیت تباه شود و اوضاع برای بارسلونا در ادامه کار دشوار شده و اتفاقات عجیب و غریبی رخ دهد.

در واقع جوردی آلبا می‌توانست با یک شوت تمام کننده بارسا رو خیلی زود تر به گل برساند و فشار را از روی تیمش بردارد اما این کار را نکرد و پاس داد تا این موقعیت از دست برود.

1470