زنده روح: به دنبال یک شروع خوب در 1400 بودیم

زنده روح: به دنبال یک شروع خوب در 1400 بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک گل گهر از هت تریک هم تیمی خود در بازی با ماشین سازی ابراز خوشحالی کرده و معتقد است که او لیاقت این را دارد که گل های بیشتری به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم گل گهر سیرجان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر موفق شد میهمان خود ماشین سازی را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. احمد زنده روح، هافبک تیم گل گهر که یکی از خوب های تیم قلعه نویی در این دیدار بود، از شرایط خود و تیمش صحبت کرد:

خیلی زود و خوب به بازی برگشتیم

با وجود اینکه تقریبا یک ماه از شرایط بازی دور بودیم، بازی انجام دادیم. نیاز داشتیم که یک شروع خوب را در سال 1400 داشته باشیم. از همان دقیقه اول توانستیم بازی زیبایی انجام دهیم و بعد از اینکه از حریف گل دریافت کردیم خیلی خوب و خیلی زود توانستیم به بازی برگردیم و پیروزی را مال خود کنیم.

امیدوارم این روند ادامه داشته باشد

پاس گلم مقابل ماشین سازی، چهارمین پاس گلم در این فصل بود، یک پاس گل هم در جام حذفی داده ام. اینکه توانسته ام برای تیمم مثمرثمر باشم و در کنار سایر بچه ها گل گهر را به یک برد شیرین برسانم خوشحالم. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و در بازی های بعدی هم که بازی های خیلی مهمی هستند بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

برای یونس خوشحالم

برای یونس شاکری خیلی خوشحال هستم که توانست در بازی با ماشین سازی هت تریک کند. او لیاقت این را دارد که گل های بیشتری به ثمر برساند. امیدوارم که بتواند در ادامه فصل هم با همین کیفیت و تمرکز به ما کمک کند همان گونه که پیش از این نیز خود را ثابت کرده است.

با هدف کار کردیم

همه مجموعه گل گهر به این باور داشتند که در سال 1400 یک گل گهر خوب را ببینیم. با هدف کار کردیم و امیدواریم در سال جدید به این هدف رسیده و نتایج خوبی کسب کنیم.

پیکان ساختار دفاعی خوبی دارد

تیم پیکان تیم خوب و قابل احترامی است که کادرفنی باتجربه ای دارد. بازی سختی با این تیم خواهیم داشت. پیکان تیمی منظم با ساختار دفاعی خیلی خوب است. امیدواریم که در فرصتی که داریم خوب ریکاوری کرده و با آنالیز تیم پیکان یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم تا در ادامه راه نتیجه این بازی به ما کمک کند.

7474