اولین واکنش هالند به دیدن ورزشگاه منچسترسیتی چه بود؟

اولین واکنش هالند به دیدن ورزشگاه منچسترسیتی چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران منچسترسیتی از تماشای ویدیویی از ورود ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند به ورزشگاه اتحاد برای تمرین روز دوشنبه به شدت هیجان زده شده اند.

به گزارش فوتبالی، در روزهایی که شایعات زیادی در مورد انتقال هالند به منچسترسیتی در فصل آینده مطرح است، مهاجم نروژی دورتموند باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن تیم آلمانی در ورزشگاه اتحاد بازی کند. سیتی در کنار چلسی، یونایتد، رئال مادرید و بارسلونا یکی از مشتریان جدی این مهاجم 150 میلیونی هستند.

هالند احتمالا حس خوبی به منچسترسیتی دارد چرا که پدرش آلف اینگ در دوران بازی خود برای تیم انگلیسی بازی کرده است. در ویدیوی منتشر شده، ارلینگ که برای اولین بار پایش را به ورزشگاه اتحاد می گذارد، در کنار هم تیمی جوانش جود بلینگام حضور دارد و با دیدن ورزشگاه باشگاه منچسترسیتی خطاب به هم تیمی خود می گوید:"زیباست، نه؟"هر چند که برخی می گویند که منظور وی از این جمله در مورد عکسی بوده که یک عکاس از وی گرفته است.

هواداران منچسترسیتی از دیدن این ویدیو به شدت هیجان زده هستند و پیام های زیادی در توئیتر خطاب به هالند فرستاده اند و از حضور مهاجم نروژی در تیم خود استقبال کرده اند و درها را به روی انتقال هالند به منچسترسیتی باز کرده اند.

4125