لوکاکو از رونالدو عبور کرد؛ در مسیر رسیدن به زلاتان

لوکاکو از رونالدو عبور کرد؛ در مسیر رسیدن به زلاتان

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو یکی از نقاط روشن اینتر با هدایت کونته در این فصل بوده است. ملی پوش بلژیکی در لیگ ایتالیا درخشان بوده است. نراتزوری ها در حال حاضر هشت امتیاز تا میلان که جدی ترین تعقیب کننده شان است، فاصله دارند و به نظر می رسد که شانس زیادی برای قهرمانی در سری آ دارند.

به گزارش فوتبالی، لوکاکو نتوانست در دو فصل حضور در منچستریونایتد هواداران شیاطین سرخ را راضی کند اما عملکردش در سن سیرو بی نظیر بوده است. لوکاکو در این فصل 20 گل در لیگ ایتالیا به ثمر رسانده  و نقش قابل توجهی در صدرنشینی نراتزوری ها در سری آ داشته است.

لوکاکو در کمتر از دو فصل حضور در اینتر 60 گل به ثمر رسانده و بدین ترتیب از رونالدو نازاریو مهاجم اسطوره ای اینتر عبور کرده است و با سیزده بازی کمتر از بازیکن برزیلی به این رکورد رسیده است. رونالدو در 99 بازی خود برای اینتر 59 گل به ثمر رسانده بود اما لوکاکو در 86 بازی به 60 گل رسیده است. لوکاکو 27 ساله با روند کنونی می تواند به رکورد کریستین ویری هم برسد که در 190 بازی برای اینتر 20 گل به ثمر برساند. مهاجم بلژیکی شش گل تا زلاتان فاصله دارد که در 117 بازی برای اینتر 66 گل زده بود.

4125