حسینی: باید با اختلاف ۵-۴ گل می‌بردیم

حسینی: باید با اختلاف ۵-۴ گل می‌بردیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ذوب‌آهن معتقد است این تیم روند صعودی خواهد داشت و به بردهای خود ادامه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سید عبدالله حسینی درباره برتری ذوب‌آهن مقابل صنعت نفت اظهار کرد: کاملا از بازی تیم حریف شناخت داشتیم و با آنالیز و برنامه‌ریزی بازی کردیم. به نظرم می‌توانستیم با اختلاف ۵-۴ گل به پیروزی برسیم که فلاح‌زاده خوب کار کرد و موقعیت‌های زیادی را از ما گرفت.

او ادامه داد: حضور آقای حسینی تغییر زیادی در روحیه بازیکنان و سبک کاری تیم به وجود آورده و بچه‌ها بعد از بردهایی که داشتیم، انگیزه زیادی پیدا کردند. معتقدم این روند ذوب‌آهن تا پایان فصل ادامه پیدا می‌کند و برای تمام تیم‌ها دردسر ایجاد می‌کنیم.

مدافع ذوب‌آهن درباره اختلاف امتیازی نزدیک تیم‌ها در پایین جدول گفت: همه گزینه‌های سقوط با تغییر کادر فنی و جذب بازیکن برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنند و کار ما هم در این شرایط سخت شده است. به هیچ عنوان کار راحتی نداریم چون حریفان ذوب‌آهن هم مثل تیم ما در حال برد هستند ولی خدا را شکر ما هم صنعت نفت را شکست دادیم و از رقابت با آنها عقب نماندیم.

حسینی اضافه کرد: شاید رقابت پایین جدولی‌ها و برد گزینه‌های سقوط ادامه پیدا کند، اما شک نکنید ذوب‌آهن در این جایگاه نمی‌ماند و رتبه تیم ما بهتر می‌شود. با روحیه و شرایط فنی که در ذوب‌آهن می‌بینم، اعتقاد دارم در پایان فصل نه تنها جزو گزینه‌های سقوط هستیم، بلکه رتبه تک‌رقمی می‌گیریم.

6641