ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس در یورو؛ کین مهم تر است یا مگوایر؟

ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس در یورو؛ کین مهم تر است یا مگوایر؟

پایگاه خبری فوتبالی - گری نویل و جیمی کرگر دو کارشناس سرشناس شبکه اسکای اسپورت هستند که دوشنبه در مورد لیست تیم ملی انگلیس برای یوروی آینده با هم بحث کردند. یکی از بحث ها مربوط به ترکیب اصلی بود. 

به گزارش فوتبالی، نویل در مورد اهمیت حضور مگوایر در مرکز خط دفاعی گفت:" از دست دادن هگوایر می تواند بزرگترین مشکل برای گرت ساوتگیت باشد، بالاتر از هر مشکل دیگری.  هری کین بهترین بازیکن ترکیب است اما اگر ساوتگیت بخواهد از سیستم 3-3-4 استفاده کند خیلی مهم است که مگوایر آماده باشد. همیشه باید احتمال مصدومیت ها را در نظر گرفت. اگر کین مصدوم شود می توان از رشفورد، کالورت لوئین و استرلینگ یا حتی فودن به عنوان مهاجم کاذب استفاده کرد. تیم ملی انگلیس با آنها هم می تواند برنده شود اما بدون مگوایر نمی توان با دفاع چهار نفره بازی کرد و باید به سراغ سیستم سه دفاع میانی و دو پیستون برویم. به همین خاطر می توان گفت که مگوایر ممکن است مهمترین غایب انگلیس در یورو باشد چرا که گزینه های دفاعی محدود هستند."

کرگر در مورد خط خوردن ترنت الکساندر آرنولد مدافع کناری لیورپول از لیست اخیر تیم ملی انگلیس گفت:" آرنولد می تواند در پست دفاع راست، پیستون یا در خط هافبک بازی کند. کافی است که از کین بپرسید که دوست دارید چه کسی برایش در محوطه جریمه سانتر کند. قطعا ترنت را به هر بازیکن دیگری در انگلیس ترجیح می دهد."

گری نویل ترکیب خود برای تیم ملی انگلیس در یورو را بدین ترتیب مشخص کرد: هندرسون، واکر، استونز، مگوایر، شاو، فیلیپس، رایس، مونت، استرلینگ، کین و رشفورد

ترکیب پیشنهادی کرگر نیز بدین ترتیب است : پیکفورد، الکساندر آرنولد، استونز، مگوایر، شاو، هندرسون، رایس، مونت، استرلینگ، کین و گریلیش.

4125