شاکری در گفتگو با فوتبالی: از خوشحالی بغض کردم

شاکری در گفتگو با فوتبالی: از خوشحالی بغض کردم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم گل گهر سیرجان در بازی دیروز تیمش برای اولین بار موفق به هت‌تریک در لیگ شد. 

به گزارش فوتبالی، یونس شاکری در مورد پیروزی سه بر یک مقابل ماشین‌سازی گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و با تمام احترامی که برای تیم ماشین سازی قائل هستم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

مهاجم گل گهر سیرجان که در این دیدار هت تریک کرد در این خصوص ادامه داد: پیش آمده بود که در یک بازی ۲ گل بزنم اما سابقه نداشت که در لیگ هت‌تریک کنم. امیدوارم که بتوانم این روند را ادامه دهم و تعداد گل‌هایم را بیشتر کنم تا به آمار کلی گل گهر هم کمک کنم. به هر  حال حس خیلی خوبی بود و واقعاً به خاطر خوشحالی زیاد لحظه ای بغض کردم و انشالله که باز هم از این اتفاقات رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که گل‌گهر سیرجان در ادامه راه می‌تواند نتایج مناسبی بگیرد، تصریح کرد: مطمئن باشید که این پیروزی استارت بردهای بعدی ماست. ما در مقطعی از فصل بهترین نتایج را می‌گرفتیم اما یک سری اتفاقات افتاد که نتوانستیم روندمان را ادامه دهیم. سال ۱۴۰۰ را به خوبی آغاز کردیم و بهتر هم ادامه خواهیم داد. آقای قلعه‌نویی و کادر فنی بهترین تدابیر را برای گل گهر می اندیشند.

شاکری در پایان در مورد دیدار با پیکان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر افزود: بازی سختی با تیم آقای تارتار داریم و پیکان از لحاظ دفاعی بسیار خوب کار می‌کند. همانطور که خودتان دیدید آنها بازی بسیار خوبی مقابل تیم بزرگ استقلال انجام دادند ولی ما هم برنامه‌ریزی‌های خودمان را برای این بازی داریم و برای بردن به میدان می‌رویم. 

۱۱۲۲