ناچو: صلاح درست گفته، بحث فینال کیف تمام شده!

ناچو: صلاح درست گفته، بحث فینال کیف تمام شده!

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع تیم رئال مادرید نظرات خود را پیش از دیدار امشب مقابل لیورپول بیان کرد.

به گزارش فوتبالی، ناچو پیش از دیدار مقابل لیورپول به خبرنگاران گفته: فکر می‌کنم در بهترین زمان دوران کاری‌ام هستم. اعتماد به نفسی دارم که هیچوقت نداشتم. این یک رویا است و امیدوارم این اعتماد به نفس مدت‌ها بماند زیرا چیزی است که یک بازیکن نیاز دارد.

ناچو در ادامه افزود: تمدید قرارداد راموس؟ قطعا تمدید یا عدم تمدید راموس یا امضای قرارداد با یک یا ۲ مدافع روی آینده کاری من تاثیر می‌گذارد. طبیعی است. شرایط را به همراه خانواده و باشگاه تحلیل می‌کنیم. با باشگاه صحبت کرده ام. یک فصل دیگر جز امسال از قراردادم باقی مانده. بهترین تصمیم را برای خودم می‌گیرم. غیبت راموس در بازی مقابل لیورپول؟ ما کاپیتان‌مان را نخواهیم داشت.

محمد صلاح اعلام کرده پرونده بازی رئال مادرید و لیورپول در رابطه با حواشی فینال کیف بسته شده. ناچو در این رابطه می‌گوید: صلاح دروغ نگفته. از آن فینال ما کریستیانو را دیگر نداریم و حریف هم قهرمان شده اما خیلی تفاوت ایجاد نشده. با شرایط خوبی وارد بازی می‌شود. برای من اهمیت ندارد که چه کسی در بازی رو به روی من بازی می‌کند.چه ژوتا و چه فرمینو. ۳ نفر خط حمله آن‌ها فوق‌العاده‌اند و ارتباط خوبی بین آن‌ها وجود دارد.

1101