کومان: در حد خودمان نبودیم؛ در آخر بازی خوش‌شانسی آوردیم

کومان: در حد خودمان نبودیم؛ در آخر بازی خوش‌شانسی آوردیم

پایگاه خبری فوتبالی – رونالد کومان پس از پایان بازی مقابل وایادولید که با گل دقایق پایانی دمبله ۱-۰ به سود بارسلونا به اتمام رسید پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، کومان پس از برد بارسلونا به خبرنگاران گفته: در نیمه اول چیزهای زیادی کم داشتیم. به خوبی پرس نکردیم. یک بارسلونای خسته و آرام را از ابتدا دیدم. بازی را کنترل نکردیم. بنابراین سیستم را تغییر دادم و در نیمه دوم بهتر شدیم. بازی سختی بود و در حد خودمان نبودیم. وایادولید بازی خوبی در دفاع انجام داد اما شما باید بدانید چگونه آزار می‌بینیم و فکر می‌کنم شایسته برد بودیم. بازیکنان توانایی‌های‌شان را نشان دادند. باید در تیم شادابی وجود داشته باشد اما من این مسئله را ندیدم. شاید به خاطر بازی‌های ملی بود اما ما توانایی برد داشتیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: بعضی اوقات خوش شانس هستید و بعضی اوقات بدشانس اما ذهنیت تیم باید آماده باشد زیرا بازیکنان جست و جوی ۳ امتیاز را متوقف نمی‌کنند. در آخر بازی خوش‌شانسی آوردیم اما آرام بودم. بیشتر نگران نیمه اول بودم زیرا یک تیم کاملا متفاوت دیدم. در نیمه دوم فرصت‌های زیاد خلق کردیم. بازیکنان نشان دادند که می توانند بدون اینکه خوب بازی کنند برنده شوند.

گفتنی است در حال حاضر بارسلونا با یک امتیاز کمتر نسبت به اتلتیکوی صدرجدولی در رده دوم قرار دارد.

1101