کارشناس داوری مارکا: اخراج بازیکن وایادولید اشتباه بود و گل بارسلونا مردود!

کارشناس داوری مارکا: اخراج بازیکن وایادولید اشتباه بود و گل بارسلونا مردود!

پایگاه خبری فوتبالی – کارشناس داوری مارکا اعلام کرده بارسلونا در دیدار شب گذشته از داوری سود برده است.

به گزارش فوتبالی، در دیدار شب گذشته بارسلونا مقابل وایادولید که با برتری بارسلونایی‌ها با گل دقایق پایانی همراه شد چند صحنه مشکوک داوری وجود داشت. اولین و مهم‌ترین صحنه در بازی شب گذشته صحنه خطا روی دمبله در دقیقه ۷۹ بود که باعث اخراج بازیکن وایادولید شد. آندوخار اولیور، کارشناس داوری مارکا درباره این صحنه گفته: داور در این صحنه بابت خطای بازیکن وایادولید خیلی سخت‌گیری کرد. این خطا کارت قرمز نداشت. بازیکن وایادولید دمبله را زمین زد اما با خشونت فراوان همراه نبود.

صحنه دیگر در این بازی گلی بود که بارسلونا به ثمر رساند اما وایادولیدی‌ها اعتقاد داشتند پیش از به ثمر رسیدن گل روی بازیکن‌شان خطا صورت گرفته. اولیور در این رابطه گفته: گل نباید مورد قبول واقع می‌شد زیرا ۱۰ ثانیه قبل از به ثمر رسیدن، آلبا روی روکه مسا خطا انجام داد.

صحنه مشکوک دیگر هم احتمال وجود پنالتی برای وایادولید به دلیل برخورد توپ به دست آلبا در دقیقه ۶۲ بود که البته اولیور اعتقادی به پنالتی ندارد و به مارکا گفته: به نظر من تصمیم داور مبنی بر عدم اعلام پنالتی صحیح بود. مدافع بارسلونا عمدی نداشت و داور هم این مسئله را برای وایادولیدی‌ها توضیح داد.

1101