عکس؛ شب دل انگیز مسی در کنار همسر و پسران در نیوکمپ

عکس؛ شب دل انگیز مسی در کنار همسر و پسران در نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به تازگی از رکورد ژاوی در بارسلونا عبور کرده است و به تعداد بیش از 767 بازی با پیراهن بارسلونا رسیده است. مسی در واقع رکورد دار تعداد بیشترین بازی در باشگاه بارسلوناست و بعید هم به نظر می‌رسد که تا سالیان سال کسی بتواند حتی به رکورد مسی نزدیک شود چرا که فوق ستاره آرژانتینی یک بازیکن تک باشگاهی است که از ابتدای دوران فوتبالش در بارسلونا بوده است.

به گزارش فوتبالی، پیش از آغاز بازی بارسلونا و رئال وایادولید که با پیروزی یک بر صفر بارسا در دقایق پایانی همراه شد، یک پیراهن به یادگاری به لیونل مسی داده شد تا از او تمجید به عمل آمده باشد. نکته جالب اینکه آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی و سه پسر او شامل تیاگو، ماتئو و چیرو هم حضور داشتند تا شاهد تقدیر و تمجید از پدرشان باشند و هدیه‌ای در مقابل چشمان آن‌ها به لئو مسی داده شود.

در واقع مسی در کنار همسر و پسرانش شب دل انگیزی را در نیوکمپ داشت و علاوه بر ارتقا رکورد خود، توانست به همراه تیمش سه امتیاز را به دست بیاورد و اکنون بارسا در یک امتیازی اتلتیکو مادرید صدرنشین است و 5 روز دیگر دیدار حساسی را مقابل رئال مادرید برگزار می‌کند و باید دید که در ال کلاسیکو به چه شکل عمل خواهد کرد.

1470