عکس؛ بزن قدش مسی با پسر کوچکش در نیوکمپ

عکس؛ بزن قدش مسی با پسر کوچکش در نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، بارسلونا موفق شد در یک بازی سخت و عجیب در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 1 بر 0 رئال وایادولید را شکست دهد. پیش از آغاز این دیدار، از لیونل مسی به خاطر شکستن رکورد تعداد بازی های بارسلونا مورد تقدیر قرار گرفت و بچه هایش هم در ورزشگاه حاضر بودند.

به گزارش فوتبالی، مسی سه پسر با نام های تیاگو، ماتئو و چیرو دارد که پیش از آغاز بازی بارسلونا مقابل رئال وایادولید این بچه ها روی چمن ورزشگاه نیوکمپ آمدند و هنگامی که به پدرشان جوایزی اهدا شد و مورد تمجید قرار گرفت، کنار او بودند.

یکی از قاب های جالبی که از این لحظات به ثبت رسید، حرکت بزن قدش لیونل مسی با پسر کوچکش یعنی چیرو بود. این پسر به گفته مسی نسبت به ماتئو بسیار آرام تر است چرا که ماتئو مسی شلوغ کاری های زیادی دارد و بار ها با ویدیو هایی که منتشر کرده، برای پدرش حاشیه ساز شده است.

اکنون حرکت جالبی که پیش از شروع بازی بارسا مقابل وایادولید رخ داد، خوش و بش جالب مسی با پسرش چیرو بود و این اتفاق و بزن قدش زمانی رخ داد که پسران مسی می‌خواستند چمن ورزشگاه را ترک کنند تا بازی آغاز شود.

1470