صحنه‌ای که سوژه شد؛ مدافع بارسلونا مرتکب پنالتی شد؟

صحنه‌ای که سوژه شد؛ مدافع بارسلونا مرتکب پنالتی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد با نتیجه 1 بر 0 رئال وایادولید را در ورزشگاه نیوکمپ شکست داده و به فاصله یک امتیازی صدر جدول برسد. اکنون لالیگا در اوج جذابیت خود قرار دارد چرا که رئال مادرید هم در فاصله سه امتیازی صدر جدول است و از طرفی هفته آینده در رقابت های لالیگا دیدار حساس ال کلاسیکو برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، اما بازی بارسلونا و رئال وایادولید صحنه های بحث برانگیز زیادی داشت که یکی از آن ها اخراج اسکار پلانو، بازیکن رئال وایادولید در اواخر نیمه دوم بود. یکی دیگر از صحنه های بحث برانگیز این بازی که به شدت مورد توجه قرار گرفت، صحنه‌ای است که در آن در دقیقه 62 بازی، توپ به دست جوردی آلبا در محوطه جریمه می‌خورد اما داور مسابقه و همچنین کمک داور ویدیویی یا همان VAR آن را پنالتی تشخیص نمی‌دهد. به نظر می‌رسد که تیم داوری این صحنه را خطای هند منجر به پنالتی تشخیص نداده است و معتقد بوده که این یک برخورد عادی و غیر عمد بوده است.

در هر صورت این صحنه مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است و بحث زیادی روی آن وجود دارد و بسیاری معتقدند که پنالتی جوردی آلبا به خاطر خطای هند باید اعلام می‌شد و بسیاری هم نظر داور را تایید می‌کنند.

1470