دیماریا: بازی کردن با مسی در پاری سن ژرمن رویایی است

دیماریا: بازی کردن با مسی در پاری سن ژرمن رویایی است

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دیماریا وینگر آرژانتینی پاری سن ژرمن از حضور لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا در پاریس استقبال کرد، اما اذعان کرد که خوشحالی مسی، مهم ترین مسئله است.

به گزارش فوتبالی، شایعات و اخبار پیرامون جدایی لیونل مسی از بارسلونا، به اوج خود رسیده است. قرارداد این ستاره آرژانتینی در تابستان به پایان می‌رسد و تیم‌هایی نظیر پاری سن ژرمن و منچسترسیتی برای خرید این بازیکن اعلام آمادگی کرده‌اند. 

به نقل از سایت گل، آنخل دیماریا وینگر سابق رئال مادرید که سابقه بازی کردن با مسی را در تیم ملی آرژانتین دارد، در خصوص شانس پیوستنش به پاری سن ژرمن به BeIn Sports گفت: "در طول دوران بازیگری‌ام، از تمام چیزهایی که در این سال‌ها تجربه کرده‌ام، باید بگویم که فکر می‌کنم لیونل مسی از سیاره دیگری آمده است. حضور او در پاریس مرا شگفت زده خواهد کرد. اما حالا او بازیکن بارسلونا محسوب می‌شود و با این باشگاه قرارداد دارد. خواهیم دید که چه اتفاقاتی خواهد افتاد. من با لیونل خیلی صحبت می‌کنم و همیشه به او می‌گویم که مهم‌ترین چیز، خوشحالی او و خانواده‌اش است. گفتن دیگر چیزها سخت است."

از زمان به قدرت رسیدن لاپورتا در باشگاه کاتالانی، امیدهای هواداران این باشگاه برای نگه داشتن مسی، افزایش یافته است و لاپورتا نیز اعلام کرد که هدف اول او، تمدید قرارداد با لیونل مسی است.

4416