کلوپ: هدف ما انتقام گرفتن از رئال مادرید نیست

کلوپ: هدف ما انتقام گرفتن از رئال مادرید نیست

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از روحیه بالای شاگردانش برای دیدار مقابل رئال مادرید گفت.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از ساعت 23:30، دو تیم رئال مادرید و لیورپول از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف یک دیگر خواهند رفت. آخرین دیدار دو تیم به فینال لیگ قهرمانان در سال 2018 بازمی‌گردد که در آن، رئال مادرید موفق شد با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد و برای سیزدهمین بار، قهرمان این تورنمنت شود. یکی از نکات جالب توجه آن بازی، مصدومیت صلاح و عصبانیت لیورپولی‌ها از راموس بود. حال در این دیدار حساس، سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید، به دلیل مصدومیت حضور نخواهد داشت.

به نقل از مارکا، یورگن کلوپ سرمربی سابق دورتموند در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "ما به دنبال انتقام گرفتن نیستیم. از نظر انگیزه در بالاترین سطح قرار داریم، زیرا در لیگ قهرمانان هستیم و می‌خواهیم به دور بعد صعود کنیم و این موضوع هیچ ربطی به اتفاقات فینال 2018 ندارد."

کلوپ در ادامه افزود: "این اولین بار است که پس از سال 2018 با رئال مادرید بازی می‌کنیم، پس کاملا آن بازی را به خاطر دارم. من بعد از آن بازی به خبرنگاران گفتم که سرخیو راموس را به مراسم تولدم دعوت نخواهم کرد، با این حال الان شاید روی آن کمی بیشتر فکر کنم! البته من گفتم که از اتفاقات آن شب، دل خوشی ندارم."

4416