عکس؛ آرنج خوردن گریزمن از بازیکن وایادولید

عکس؛ آرنج خوردن گریزمن از بازیکن وایادولید

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی بارسلونا و رئال وایادولید در این هفته از رقابت های لالیگا، یک صحنه مشکوک پیش آمد که اعتراض بازیکنان بارسلونا را برانگیخت و آن ها معتقد بودند که باید بازیکن رئال وایادولید به خاطر آن جریمه می‌شد اما نظر داور چنین چیزی نبود.

به گزارش فوتبالی، در نیمه اول دیدار بارسلونا و رئال وایادولید، روی یک صحنه، آرنج بازیکن شماره 14 رئال وایادولید یعنی روبن آلکاراز به صورت آنتوان گریزمن خورد و مهاجم بارسلونا نقش بر زمین شد. البته این حرکت از نظر داور مسابقه خطایی که دارای کارت زرد و یا قرمز باشد، تشخیص داده نشد و به نظر می‌رسد که داور مسابقه معتقد بوده که روی این صحنه، آنتوان گریزمن در حال حرکت با آرنج بازیکن رئال وایادولید برخورد داشته و در این برخورد عمدی در کار نبوده است چرا که مجازات چنین برخوردی و زدن بازیکن حریف با آرنج، اخراج و کارت قرمز مستقیم است اما روی این صحنه نظر داور در این باره متفاوت بود.

آنتوان گریزمان پس از این برخورد قدری احساس ناراحتی کرد اما پس از آن به بازی ادامه داد و مشکل خاصی پیش نیامده بود اما تصمیم داور برای بارسایی ها روی این صحنه انتقاد بر انگیز بود و قدری تنش بازی را علیه داور مسابقه افزایش داد.

1470