عکس؛ دهان به دهان گذاشتن رونالدو با کسی که کرونا گرفت!

عکس؛ دهان به دهان گذاشتن رونالدو با کسی که کرونا گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس حدود 5 ماه پیش یک بار به بیماری کرونا مبتلا شده بود و مدتی را در قرنطینه طی کرده بود تا بهبود یابد. اکنون او در آخرین بازی یوونتوس که در دربی شهر تورین و مقابل تورینو بود، با بازیکنی بحث کرد و به او نزدیک شد که اکنون مشخص شده به بیمار کرونا مبتلا شده است.

به گزارش فوتبالی، در دربی شهر تورین که یوونتوس با نتیجه 2 بر 2 مقابل تورینو متوقف شد، کریستیانو رونالدو روی یک صحنه با سالواتوره سیریگو وارد بحث و مشاجره شد و به اصطلاح با او دهان به دهان گذاشت. اکنون مشخص شده که سالواتوره سیریگو مبتلا به بیماری کرونا شده است و در واقع تست او مثبت از آب درآمده است. دربی شهر تورین دو روز پیش برگزار شده بود و البته تست کرونای سیریگو پیش از اردوی تورینو برای بازی با یوونتوس منفی شده بود و اکنون مثبت از آب درآمده است و با توجه به اینکه این بیماری یک دوره‌ی نهفته دارد ممکن است چنین اتفاقی برای این دروازه‌بان رخ داده باشد.

در هر صورت اکنون و پس از کرونا گرفتن سیریگو، تصویر رونالدو در حالی که نزدیک این بازیکن است و با او بحث می‌کند، مورد توجه قرار گرفته است.

1470