اسطوره آرسنال: آرتتا باید مارتینلی را به جای اوبامیانگ به زمین بفرستد

اسطوره آرسنال: آرتتا باید مارتینلی را به جای اوبامیانگ به زمین بفرستد

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین کئون مدافع اسبق توپچی‌ها معتقد است که عملکرد ضعیف پیرامریک اوبامیانگ در هفته‌های اخیر قابل توجیه نیست و او باید روی نیمکت قرار بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، آرسنال در آخرین دیدار خود با نتیجه 0-3 مقابل لیورپول در خانه شکست خورد. این دیدار همراه با عملکرد بسیار بد کاپیتان گابنی این باشگاه، پیرامریک اوبامیانگ همراه بود. 

به نقل از سایت گل، مارتین کئون در گفت و گویی با دیلی میل گفت: "آرتتا باید یک تصمیم بزرگ در خصوص کاپیتانش بگیرد. او با بیرون گذاشتن اوبامیانگ در دربی شمال لندن به خاطر مسائل انضباطی، ثابت کرده که می‌تواند جو تیم را کنترل کند. او در مقابل لیورپول بسیار بد کار کرد و اگر آرتتا او را هنوز در ترکیب اصلی قرار دهد، خطر از دست دادن احترامش بین هواداران را باید بپذیرد. حالا زمان بازی دادن به گابریل مارتینلی 19 ساله است. او برای نشستن روی نیمکت بیش از حد خوب است. هم‌تیمی‌هایش او را در تمرینات می‌بینند و می‌دانند که او قادر به انجام چه کارهایی است. مارتینلی در وینگ چپ، ساکا در وینگ راست و امیل اسمیت رو در مرکز میدان می‌توانند برای هر تیمی دردسر ساز ظاهر شوند."

کئون در ادامه نیز افزود: "بازیکنان آرسنال دیگر زمانی برای ابراز تاسف برای خودشان ندارند. باید با عملکردی مناسب در برابر اسلاویا پراگ، به شکست مقابل لیورپول واکنش نشان دهند."

4416