اعلام ترکیب بارسلونا و وایادولید؛ بدون استراحت برای ال کلاسیکو

اعلام ترکیب بارسلونا و وایادولید؛ بدون استراحت برای ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و رئال وایادولید در این هفته از رقابت های لالیگا به مصاف هم می‌روند و این دیدار از ساعت 23:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد. این دیدار از دو جنبه حائز اهمیت است؛ یکی اینکه اتلتیکو مادرید روز گذشته مقابل سویا باخت و امتیاز داد و دیگری اینکه هفته آینده ال کلاسیکو برگزار خواهد شد و این آخرین بازی بارسلونا پیش از جدال حساس مقابل رئال مادرید است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا اگر می‌خواهد که به یک امتیازی صدر جدول برسد، باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و به همین دلیل، رونالد کومان سرمربی بارسلونا به هیچ کدام از بازیکنان اصلی تیمش استراحت نداده است و با ترکیب اصلی پا به این دیدار می‌گذارد. او حتی به بازیکنانی که در خطر محرومیت هستند هم استراحت نداده و بازیکنان بارسا باید حواسشان به خطر محرومیت از ال کلاسیکو هم باشد.

ترکیب بارسلونا برای این دیدار بدین شرح است: تراشتگن، دست، مینگوئزا، لنگله، جوردی آلبا، سرجیو بوسکتس، فرنکی دی یونگ، پدری، لیونل مسی، عثمان دمبله، آنتوان گریزمن.

ترکیب رئال وایادولید برای این دیدار به این صورت است : ماسیپ، خاوی سانچز، جانکو، اولازا، برونو، روکه مسا، اسکار پلانو، آلکاراز، ناچو، سرجی گواردیولا، کودرو.

در هر صورت باید دید که در این بازی چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

1470