فان؛ اگر رونالدو در ال کلاسیکوی معروف به جای مسی بود!

فان؛ اگر رونالدو در ال کلاسیکوی معروف به جای مسی بود!

پایگاه خبری فوتبالی - چند روز دیگر ال کلاسیکویی حساس میان رئال مادرید و بارسلونا برگزار خواهد شد که این بازی در تعیین قهرمان لالیگا می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد. شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد که ال کلاسیکوی دور برگشت لالیگا تا این حد حساس و مهم شود اما با امتیاز از دست دادن های اتلتیکو مادرید این اتفاق افتاد و اکنون بازی رئال مادرید و بارسلونا نقشی تعیین کننده در لالیگا بازی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، ال کلاسیکوی دور برگشت لالیگا در فصل 2016/17 هم بسیار مهم بود که بارسلونا در آن بازی با نتیجه 3 بر 2 رئال مادرید را شکست داد. گل سوم بارسلونا را در آن بازی لیونل مسی در دقیقه آخر بازی به ثمر رساند و سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد. مسی پس از آن گل، پیراهنش را به سوی هواداران رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گرفت تا بدین ترتیب گلی که به ثمر رسانده را جشن بگیرد.

البته چند ماه بعد، کریستیانو رونالدو هم در نیوکمپ و در پیروزی سه بر یک رئال مادرید در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا، با گل زیبایی که به ثمر رساند به نوعی خوشحالی مسی را تکرار کرد و پیراهن خود را به هواداران بارسا در نیوکمپ نشان داد.

اکنون در طرح جالبی که به عنوان عکس اول در این خبر قرار دارد، اگر رونالدو به جای مسی در آن ال کلاسیکوی معروف پیراهن بارسلونا را بر تن داشت به چه شکل خوشحالی می‌کرد؟

1470