عکس؛ چهره بامزه وینیسیوس پس از خوردن نوشیدنی تلخ!

عکس؛ چهره بامزه وینیسیوس پس از خوردن نوشیدنی تلخ!

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور، بازیکن برزیلی رئال مادرید در بازی قبلی این تیم مقابل ایبار یک پاس گل داد و به نظر می‌رسد که به فرم خوب خود نزدیک شده است و در مقطع کلیدی فصل و بازی های حساس رئال مادرید مقابل بارسلونا و لیورپول می‌تواند به کمک تیمش بیاید. باید دید که تصمیم زیدان درباره او چه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اما در تصویری که از وینیسیوس جونیور سوژه شده و مورد توجه قرار گرفته است، به نظر می‌رسد که این بازیکن پس از خوردن مقداری از یک نوشیدنی انرژی‌زا در تمرینات رئال مادرید، به شدت از طعم و مزه آن بیزار شده و چهره‌ای عجیب و غریب به خود می‌گیرد به گونه‌ای که انگار آن نوشیدنی تلخ بوده است و وینیسیوس جونیور به زور آن را سرکشیده است و شاید هم از مزه‌ی آن بی خبر بوده است و پس از اینکه مقداری از آن را خورده از طعم آن با خبر شده و چهره‌اش به شکل جالبی تغییر کرده است.

وینیسیوس جونیور بازیکنی است که سرعت بالا و پا به توپ خوبی دارد و به نوعی می‌توان گفت مهارتش در کار با توپ بالاست اما تمام کنندگی این بازیکن بسیار ضعیف است و بار ها و بار ها انتقاد هواداران رئال مادرید را بر انگیخته است.

1470