سوپر سیو دقیقه 90 برای ثبت کلین شیت هشتم

سوپر سیو دقیقه 90 برای ثبت کلین شیت هشتم

پایگاه خبری فوتبالی-گلر ملی پوش سپاهان با سیوهای دقایق پایانی نقش تاثیرگذاری در کسب 3 امتیاز شاگردان محرم نوید کیا و تثبیت جایگاه این تیم در صدر جدول لیگ برتر داشت.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سایپا که امروز در ورزشگاه قوامین میزبان سپاهان بود بعد از دریافت گل زود هنگام مقابل این تیم حملات زیادی را روی دروازه طلایی پوشان اصفهان انجام دادند که پیام نیازمند دروازه بان ملی پوش سپاهان بازیکنان سایپا را در رسیدن به گل تساوی ناکام گذاشت.

اوج کار نیازمند در وقت های اضافه بود که دو بار ناجی دروازه سپاهان شد، گلر طلایی پوشان اصفهان یک بار شوت تماشایی حسین‌زاده بازیکن سایپا را که از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه سپاهان شلیک کرده بود را با واکنش زیبا به کرنر فرستاد و یک بار دیگر در ثانیه‌های پایانی ضربه سر مهرداد حیدری که روی ارسال زیبای محسن مسلمان مهیا شده بود را با جایگیری درست در اختیار گرفت.

پیام نیازمند که سومین فصل حضور خود در سپاهان را هم پشت سر میگذارد ، در مقطعی از فصل هم بیش از حضور حاج صفی در سپاهان کاپیتان زردپوشان اصفهانی بود. نکته جالب توجه در مورد نیازمند حضور همیشگی او روی خط دروازه است و  از زمان حضور او در سپاهان هیچ گلر دیگری نتوانسته به خط دروازه سپاهان برسد.

سنگربان 193 سانتی متری سپاهان تا به اینجای مسابقات موفق به ثبت 8 کلین شیت در لیگ بیستم شده است و دو رقیب دیگر او در لیگ برتر و تیم ملی یعنی رشید مظاهری و حامد لک 9 و 10 کلین شیت را به ثبت رسانده اند، رقابت بین گلرهای ملی پوش لیگ برتر برای ثبت بیشترین کلین شیت می تواند یکی از رقابت های جذاب لیگ بیستم باشد.

7655